تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
انتخابات بازرسان مرکز تصویر برداری پیشرفته ام آر آی شرکت مفاخر پزشکی برگزار شد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۱

در مورخه 9/7/1395 ساعت 9 صبح جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله و انتخابات بازرس مرکز تصویر برداری پیشرفته ام آر آی شرکت مفاخر پزشکی با حضور اکثریت سهامداران این مرکز برگزار شد.

طی این مراسم که با اجرای تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اهداء احترام به کشور عزیز ایران و پخش سرود ملی ، و نیز خوش آمد گویی مجری برنامه به مدعوین از جناب آقای احمد رضا سراج به عنوان بازرس شرکت مفاخر پزشکی ایرانیان در سال 94جهت ارائه گزارش عملکرد این مرکز دعوت به عمل آمد.

آقای احمد رضا سراج : گزارشات جمع آوری شده خود را در خصوص  نقاط ضعف و قوت این مرکز در عملکرد یکساله با توجه به اولین سال تاسیس و بهربرداری به سمع و نظر حاضرین ارائه نمودند .

 جناب آقای دکتر بهشتی فر به دعوت از آقای دکتر کامران احتشام مدیرعامل شرکت مفاخر پزشکی ایرانیان (مرکز تصویر برداری ام آر آی ) گزارش عملکرد یکساله این مرکز را به صورت گزارش صوتی و تصویری (کلیپ عملکرد) و نیز ارائه جداول آمار و ارقام به حاضرین ارائه و توضیح دادند و نکاتی از قبیل پیش بینی و ذخیره هزینه های استهلاک و فرسودگی دستگاه ها در سالهای آینده ،ارائه دستگاههای خریداری شده در این مرکز ، نیازمندی های این مرکز از لحاظ خرید تجهیزات در آینده ، ارائه شرایط و قوانین پرداخت های سود سهام داران  و برنامه های آینده این مرکز پرداختند  و همچنین در خصوص تبلیغات شهری و استانی اعم از تبلیغ در شبکه پنج صدا و سیمای استان خوزستان ،چاپ بروشور،نصب بنر های شهری و غیره توضیحاتی ارائه دادند

و در خصوص جذب بیمار با توجه به قرار گرفتن این مرکز در منطقه دور نسبت به مرکز شهرنیازمند تبلیغ و ترویج بیشتری از سوی همکاران و پزشکان دارد با توجه به این ویژگی که این مرکز در حال حاضر در سطح استان و ما بین مراکز تصویر برداری دیگر بهترین و بروزترین برند تجهیزاتی را جهت خدمت رسانی به مراجعین در اختیار دارد.

ایشان در ادامه تشریح کردند که برای افزایش ارایه خدمات باید به سمت سوی تخصصی کردن وارایه خدمات بروز تر رفت وبا استفاده تمام ظرفیت ها موجود وهمچنین بهرمندی از پزشکان مجرب وتکنیکهای مداخله گر بتوانیم از دیدگاه اولیه موسسین وبینانگذاران این مرکز حمایت معنوی بعمل بیاوریم.

ضمناً از تمامی همکاران و پزشکانی که با ارجاع بیمار به این مرکز جهت ارائه خدمات درمانی ایمن و اثر بخش از این مرکز حمایت کردند ، تشکر و قدر دانی نمودند.

در انتها با حضور نماینده قانونی ثبت شرکت ها جناب آقای حمید ،کاندیدهای جدید جهت بازرس سال جدید نام نویسی و اعلام شدند و پس از رای گیری در حضور مدعوین  به ترتیب نفرات، آراء مکتسبه بشرح ذیل شمارش گردید:

1- آقای دکتر نقیبی

2-آقای احمد رضا سراج

3- آقای دکتر یاراحمدی

4-آقای محمدرضا رفیعی نیا

 که آقای دکتر نقیبی با کسب اکثریت آراء به عنوان بازرس اصلی شرکت و نیز آقای احمد رضا سراج نفر دوم  به عنوان بازرس علی البدل سال 95 انتخاب شدند.

 و در انتها با قدر دانی از زحمات یکساله هیئت مدیره محترم و نیز بازرسان سابق در حمایت و یاری از اهداف بزرگ شرکت مفاخر پزشکی ایرانیان مراسم به پایان رسید.


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا